Σάββατο, Δεκεμβρίου 22, 2012

Μνήμη Δικαίου, του πατρός μου

Ξέχασα πόσα χρόνια πάνε..δέκα; Ο πατέρας μου άλλωστε δεν "έφυγε" ποτέ απο την καρδιά μου. Τα κατάφερε όμως,  να πάει να συναντήσει τη μάνα, την επομένη της γιορτής της και να είναι παρόντες στο θρόνο του Θεού ανήμερα Χριστούγεννα οι δυό τους, όπως πάντα σ'αυτή τη ζωή.. Να σφραγίσει τις παραμονές των Χριστουγέννων με την Απουσία του για μας..
Ο γλυκύτατος μπαμπάς μου, ο χαρισματικός.. Γλυκύς σαν τα γλυκά που καταβρόχθιζε, μανιώδης γαρ καπνιστής και που δεν πρόσθεταν γραμμάριο στο ισχνό παρουσιαστικό του..Δυστυχώς, εκεί δεν του έμοιασα!
Αυθεντικός, άνθρωπος Αγάπης, με ευρύνοια, υπηρέτησε τη Δημόσια Διοίκηση υποδειγματικά και ακέραια.Πόσο με εκπλήσσουν οι σημερινοί του "συνάδελφοι" με τους άτεγκτους τρόπους που ασκούν εξουσία για την εξουσία ή για άλλους "κοστολογούμενους" λόγους..
Θυμάμαι περιστατικά που προτεραιότητα ήταν η εξυπηρέτηση του πολίτη, η επίλυση των προβλημάτων του και που οδηγούσαν σε δομημένη διασταλτική ερμηνεία των άρθρων Νόμου, κάτι που υιοθετούσε η κεντρική Διοίκηση εν τέλει.
Είπα λοιπόν στις 23 Δεκεμβρίου, ημέρα αποχωρισμού, να του στείλω, να τους στείλω, χαιρετίσματα και αγάπη, με "γλυκούλι", με κόλλυβα δηλαδή και ένα πρόσφορo ζυμωμένο απ τα χέρια μου έστω και αν δεν είναι απολύτως άψογο.
Εσάς αγαπητοί, που θα διαβάσετε αυτές τις γραμμές,παρακαλώ, πείτε ένα Κύριε ελέησον για τον Γεώργιο και την Αναστασία, τους γονείς μου,αιωνία τους η μνήμη.-

4 Comments:

Blogger Juanita La Quejica said...

Αιωνία τους η μνήμη.
Να είσαι καλά Κατερίνα μου, να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια και με δισέγγονα πια, στα βαθειά γεράματα, να μοιράζεσαι με τους δικούς σου τις πολύτιμες αναμνήσεις σου.

11:56 μ.μ., Δεκεμβρίου 23, 2012  
Blogger Katerina ante portas said...

Αγαπημένη μου φίλη, Σε ευχαριστώ θερμά! Μακάρι η όμορφη ευχή σου να επαληθευθεί! Άλλωστε θα είναι πράξη αντίστασης στην επιβαλλόμενη ν.τάξη πραγμάτων και την ουσιαστική επιβαλλόμενη γενοκτονία των Ελλήνων..
-Καλά Χριστούγεννα σε σένα και τον αγαπητό μας Δαμιανό!

6:27 μ.μ., Δεκεμβρίου 24, 2012  
Anonymous Όλγα said...

Να ζήσεις να τους θυμάσαι, Κατερίνα...

Καλά Χριστούγεννα!

9:43 μ.μ., Δεκεμβρίου 24, 2012  
Blogger Katerina ante portas said...

Kαλά Χριστούγεννα Όλγα μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!

1:49 π.μ., Δεκεμβρίου 25, 2012  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

noimage

Powered by Blogger


clock-desktop.com
  • Easy-Hit-Counters
  • Free Web Countersfrom18.11.05
  • Click for Athens, Greece Forecast Creative Commons License
    Αυτό έργοαναφορά www.katerinaanteportas.blogspot.com χορηγείται με άδεια 3.0 Unported.